I.Boice | Iranian Boice Community


2015.05.07

دومین تیزر سریال Orange Marmalade که دو روز پیش منتشر شد

لینک دانلود فایل: 3MB

 



نظرات شما عزیزان:

minhi
ساعت20:58---19 ارديبهشت 1394
برید بخونید مانگا خوندن خیلی کیف میده بیشتر از سریال دیدن چون تخیل خود آدمم درگیر میشه
پاسخ: مینهی جان وقتش نیس! منم یه اخلاق بدی دارم یچیزی رو باید یجا بخونم تموم بشه!!! تیکه تیکه نمیتونم بخونم! وگرنه علاقه اش فوران میکنه!


هانیه
ساعت10:31---19 ارديبهشت 1394
نیت کردن تا شروع سریال ما رو جون به لب کننا. شیطونه میگه برم مانگاشو بخونما
پاسخ: منم نخوندمش! همش عذاب وجدان دارم خخخخخ


هادی
ساعت1:01---19 ارديبهشت 1394
سلام...
خواهشی داشتم از محضر متعالی منورتون
اون کلیپی رو که ساخته بودم رو با بدبختی تو یوتوب آپ کردم....اگه تونستی تو اینستا جونگ هیون و یونگ هوا......تو 2/3تا پستای آخرشون کامنت کن....اگرم نتونستی مهم نیست....ممنون
https://www.youtube.com/watch?v=Cq2dcyBhl6o
پاسخ: سلام باشه هادی جان میذارم‌^^


آرامیس
ساعت14:03---18 ارديبهشت 1394
هان شی هوی اصلی همیشه داشت گیم بازی میکرد.ظاهرا هان شی هوی سریال به جاش همیشه آهنگ گوش میده. حیف شد. گیم بازی کردن باحال تر بود.
پاسخ: هوم چقدر بده من مانگاش رو نخوندم :( هیون که استعدادش رو هم داشته! چرا عوضش کردن خخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: جمعه 18 ارديبهشت 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com